براکت‌های لینگوال (پشت دندانی)

استفاده از براکت‌های ارتودنسی یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن لبخندی زیبا است. بسیاری از افراد علی‌رغم آگاهی از این موضوع از داشتن براکت‌های ارتودنسی خجالت‌ می‌کشند. زیرا نمی‌خواهند برکت‌های آن‌ها دیده شوند.  برای حل این مشکل، روش‌های مختلفی وجود دارد که براکت‌های لینگوال یکی از آن‌ها است.

براکت‌های لینگوال


براکت‌های لینگوال پیشرفت جدیدی در ارتودنسی هستند که به شما امکان این را می‌دهند که ابزارهای درمان ارتودنسی از بیرون دهان فرد و هنگام لبخند دیده نشوند. این براکت‌ها به سطح داخلی دندان‌ها متصل می‌شوند و درمان ارتودنسی را انجام می‌دهند.

این روش درمان ارتودنسی، نیازمند مراجعه به ارتودنتیست باتجربه در این مورد است. همچنین، به دلیل پیچیدگی درمان به به این روش، هزینه ارتودنسی لینگوال بیشتر از ارتودنسی با براکت‌های فلزی است .

برای آشنایی بیش‌تر با روند درمان ارتودنسی ویدئوی یک دقیقه ای روند درمان ارتودنسی و برای آشنایی با روند درمان بیماران مطب، فیلم یک دقیقه ای روند درمان مراجعان را مشاهده کنید. (با کلیک روی واژه های آبی رنگ امکان مشاهده ویدئو برای شما فراهم شده است)

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی، مقاله هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را بخوانید
برای اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌ها، زمان و انتخاب بهترین ارتودنتیست، به مقالات سایت مراجعه نمایید. برای ارتباط با ما می‌توانید از سایت، اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام اقدام کنید.

مقالات پربازدید

روند درمان ارتودنسی به چه شکل است؟