ارتودنسی بدون سیم: پلاک‌های نامرئی اینویزالاین

یکی از پرطرفدارترین روش‌های درمانی ارتودنسی بزرگ‌سالان و نوجوانان، ارتودنسی نامرئی است. پلاک‌های اینویزالاین یک ابزار ارتودنسی مدرن هستند. در این روش برای صاف‌کردن دندان‌ها از براکت‌های فلزی و سیم‌کشی استفاده نمی‌شود.

‌پلاک‌های اینویزالاین، به جای براکت و سیم‌های قوس‌دار فلزی، از دو قطعه‌ی پلاستیکی استفاده می‌کنند. این پلاک‌ها شبیه به روکش ورزشی محافظ‌ دندان هستند. جنس آن‌ها از مواد پلاستیکی شفاف ساخته می‌شوند. این روش تقریبا دلیل نامرئی است. ‌

ارتودنسی نامرئی


پلاک‌های اینویزالاین، درمان ارتودنسی را برای بزرگسالان و کودکان متحول کرده است. این روش درمانی برای کسانی که نگران ظاهر صورت خود هستند، یک گزینه‌ی مناسب فراهم کرده‌اند. در صورت انتخاب کیس مناسب، نتایج قابل قبولی به همراه دارد.

ارتودنسی نامرئی

این براکت‌ها، از پلاستیک شفاف ساخته می‌شوند و نصب و برداشتن آن‌ها بسیار آسان است. می‌توانید این براکت‌ها را در زمان مصرف غذاها، مسواک‌زدن و استفاده از نخ دندان بردارید. طی روند درمان، در فاصله‌های زمانی مشخص پلاک‌های جدیدی به شما داده می‌شود. با استفاده از پلاک‌های جدیددندان‌ها به آرامی به محل صحیح خود هدایت می‌شوند.‌ اینویزالاین می‌تواند گستره‌ی وسیعی از مشکلات، از بی‌نظمی کم تا بی‌نظمی شدید دندان‌ها را درمان کند.

اینویزالاین یک روش مدرن ارتودنسی است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، تفاوت قابل توجهی با ارتودنسی سنتی با براکت‌های فلزی دارد. همچنین، این روش محدودیت‌های خاص خود را دارد. بنابراین برای اطلاع از امکان یا عدم امکان انجام درمان ارتودنسی اینویزالاین روی دندان‌های شما و همچنین اطلاع از هزینه ارتودنسی، مراجعه به ارتودنتیست متخصص برای معاینه اولیه ضروری است.

برای آشنایی بیش‌تر با روند درمان ارتودنسی ویدئوی یک دقیقه ای روند درمان ارتودنسی و برای آشنایی با روند درمان بیماران مطب، فیلم یک دقیقه ای روند درمان مراجعان را مشاهده کنید. (با کلیک روی واژه های آبی رنگ امکان مشاهده ویدئو برای شما فراهم شده است)

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی، مقاله هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را بخوانید
برای اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌ها، زمان و انتخاب بهترین ارتودنتیست، به مقالات سایت مراجعه نمایید. برای ارتباط با ما می‌توانید از سایت، اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام اقدام کنید.

از نقشه زیر بهترین مسیر جهت رسیدن به مطب ما را ببینید.

مقالات پربازدید

روند درمان ارتودنسی به چه شکل است؟