لبخند هالیوودی: سلبریتی‌هایی که درمان ارتودنسی داشته‌اند

همه‌ی ما با ” لبخند هالیوودی ” آشنا هستیم. لبخندی زیبا، صاف، سفید و بدون نقص که در روی جلد مجله‌ها می‌بینیم. اما تمام سلبریتی‌ها با لبخند بدون‌ نقص متولد نمی‌شوند! برای داشتن لبخندی زیبا نیاز به کمک یک ارتودنتیست دارید. در این پست بعضی از سلبریتی‌هایی که تحت درمان ارتودنسی قرار گرفته‌اند به همراه روش‌های درمانی آن‌ها ارائه می‌شود

کندال جنر

لبخند هالیوودی کندال جنر
کندال جنر قبل و بعد از درمان

کندال جنر مدل معروف آنچنان علاقه‌ای به ارتودنسی دارد که نه یک بار، بلکه دو بار تحت درمان ارتودنسی قرار گرفته است. این مدل آمریکایی اولین درمان خود را در سن 13 سالگی و درمان دوم خود را در سن 17 سالگی انجام داده است. با درمان ارتودنسی، او اکنون صاحب لبخندی زیبا و بی‌نقص است.

دلتا گودریم

لبخند هالیوودی دلتا گودریم
دلتا گودریم قبل و بعد از درمان

ترانه‌سرا، خواننده‌ و ستاره‌ی سابق سریال‌های تلویزیونی اکنون مجری یک برنامه‌ی تلویزیونی است. دلتا گودریم درمان خود را در سن 13 سالگی آغاز کرده است. بع از درمان ارتودنسی او صاحب لبخندی زیبا شده است

سیندی کرافورد

لبخند هالیوودی سیندی کرافورد
سیندی کرافورد قبل و بعد از درمان

سیندی کرافورد مدل آمریکایی که اکنون 50 ساله است، درمان ارتودنسی خود را در دهه‌ی 1970 با استفاده از براکت‌های فلزی انجام داده است. در سال 2013 او عکسی خانوادگی از خود منتشر کرده است که در آن براکت‌های فلزی ارتودنسی او دیده می‌شود. او نیز مانند بسیاری از ستاره‌ها از بدو تولد لبخند بی‌نقصی نداشته است. او در جوانی نیز برای دومین بار تحت درمان ارتودنسی قرار گرفته است.

دنیل ریکاردو

لبخند هالیوودی دنیل ریکاردو
دنیل ریکاردو قبل و بعد از درمان

این راننده‌ی فرمول 1 استرالیایی به خاطر لبخند خاص خود که مقدار زیادی از دندان‌های او را به نمایش می‌گذارد شهره است. اما در سنین پایین چنین لبخندی از او دیده نشده است. دندان‌های او در جوانی بی‌نظم و کج بود تا زمانی که در سال 2014 در مصاحبه‌ای رضایت خود از درمان ارتودنسی در سن 20 سالگی را ابراز کرد.

اما واتسون

لبخند هالیوودی اما واتسون
اما واتسون قبل و بعد از درمان

حتی هرمیون نیز تحت درمان ارتودنسی قرار گرفته است. او پس از بازی در فیلم هری‌پاتر تصمیم به آغاز درمان ارتودنسی گرفت تا دندان‌های نسبتا کج خود را اصلاح کند. او مدتی از براکت‌های سنتی فلزی استفاده می‌کرد اما پس از مدتی روش درمانی خود را به ارتودنسی شفاف تغییر داد.

تام کروز

لبخند هالیوودی تام کروز
تام کروز قبل و بعد از درمان ارتودنسی

لبخند تام کروز یکی از مشهورترین و بی‌نقص‌ترین لبخندهای هالیوودی است. اما او کار حرفه‌ای خود را با دندان‌هایی کج و زردرنگ شروع کرد. در طول سال‌های کاری خود، چندین درمان و جراحی ارتودنسی و زیبایی داشته است. در سال 2002 یکی از مجلات زرد عکس تام کروز 40 ساله را در حالی که براکت‌های سرامیکی او دیده می‌شد منتشر کرد.

لبخند هالیوودی تام کروز
براکت‌های سرامیکی تام کروز

با تمام درمان‌ها و جراحی‌های زیبایی، او نمونه‌ای از درمان نامتقارن ارتودنسی به شمار می‌رود. اگر با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که خط وسط دندانی فک بالای او از خط وسط صورت او اندکی به چپ منحرف شده است. درمان ارتودنسی نیز محدودیت‌هایی دارد که باید آن را پذیرفت!

برای آشنایی بیش‌تر با روند درمان ارتودنسی ویدئوی یک دقیقه ای روند درمان ارتودنسی و برای آشنایی با روند درمان بیماران مطب، فیلم یک دقیقه ای روند درمان مراجعان را مشاهده کنید. (با کلیک روی واژه های آبی رنگ امکان مشاهده ویدئو برای شما فراهم شده است)

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی، مقاله هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را بخوانید
برای اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌ها، زمان و انتخاب بهترین ارتودنتیست، به مقالات سایت مراجعه نمایید. برای ارتباط با ما می‌توانید از سایت، اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام اقدام کنید.

از نقشه زیر در گوگل مپ بهترین مسیر جهت رسیدن به مطب ما را ببینید.


مقالات پربازدید

روند درمان ارتودنسی به چه شکل است؟