لبخند زیبا و بی‌نقص ستارگان هالیوود

هالیوود از دیرباز به شکل دنیایی با افراد زیبا شناخته شده است. اما تاکنون دقت کرده‌اید که لبخند افراد هالیوودی چه‌قدر جذاب و فریبنده است؟ یکی از به‌‌یاد‌ ماندنی‌ترین تصاویری که ما از افراد داریم، نحوه‌ی خندیدن و لبخندزدن آن‌ها است. در این پست لیستی از سلبریتی‌هایی که نه تنها به خاطر استعداد، بلکه به خاطر لبخند زیبای آن‌ها شناخته شده هستند، ارائه می‌شود.

جیک جیلنهال

لبخند هالیوودی
جیک جیلنهال

جیک جیلنهال 36 ساله از کودکی در صحنه‌ها و فیلم‌های محبوبی ایفای نقش کرده‌است. یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین نقش‌های او، همکاری با هث لجر در فیلم کوهستان بروک‌بک در سال 2005 است. گاهی لبخند زیبای او، طرفدارانش را تا مرز بیهوشی پیش می‌برد!

بردلی کوپر

لبخند هالیوودی
بردلی کوپر

بردلی کوپر 41 ساله از سال‌های دور به خاطر لبخند زیبای خود شناخته شده است و حضور او در پرده‌ی نقره‌ای همیشه با توجه بسیارزیاد طرفدارانش مواجه شده است. بازی او در نقش‌های خشن و جدی نیز نمی‌تواند از قدرت لبخند زیبای او بکاهد.

ادریس البا

لبخند هالیوودی
ادریس البای

ادریس البای 44 ساله اصالتی لندنی دارد، اما بیش‌تر شهرت او به خاطر حضور در سینمای هالیوود به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده است. او در فیلم‌های مانند ” تور: جهان تاریک ” و ” اونجرز : عصر اولتران” و فیلم‌های سای-فای مانند ” گوست رایدر : روح انتقام ” ” جنگ ستارگان ” بازی کرده است. فرقی ندارد او در کدام فیلم بازی کند. لبخند او همیشه زیبا و به‌یاد ماندنی بوده است و مخاطبان را جذب خود می‌کند.

مگان فاکس

لبخند هالیوودی
مکان فاکس

مکان فاکس 30 ساله، بازیگر و مدل مشهور هالیوودی، اهمیت یک لبخند زیبا را به خوبی می‌داند. او در لیست‌های متعددی از جذاب‌ترین شخصیت‌ها قرار دارد و داشتن سه فرزند نیز خللی در کار او ایجاد نکرده است. معروف‌ترین نقش او در فیلم ترانسفورمرز و سری فیلم‌های لاک‌پشت‌های نینجا بوده است. او همیشه با لبخند اغواگر خود توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

ریچل مک آدامز

لبخند هالیوودی
ریچل آدامز

ریچل آدامز 38 ساله که در کانادا زاده شده است، در فیلم نوت‌بوک توجه دنیا را به خود جلب کرد و به شهرت رسید. اما کار حرفه‌ای او از نوجوانی شروع شده است. مک آدامز در فیلم‌های “سنگ خانوادگی” “نیمه‌شب در پاریس” “آلوها” و “ساوث‌پا” نیز ظاهر شده است. هربار که ریچل مک آدامز لبخند بی‌نقص خود را نشان می‌دهد، افراد بیش‌تر و بیش‌تری عاشق او می‌شوند.

دنزل واشنگتن

لبخند هالیوودی
دنزل واشنگتن

هیچ کس نمی‌تواند جذابیت و مردانگی لبخند دنزل واشنگتن را انکار کند. توانایی بی‌نظیر او در زنده کردن یک نقش به روشی بسیار هوشمندانه، مخاطبان او را همیشه متحیر کرده است. واشنگتن در سن 61 سالگی هنوز یکی از نام‌های بزرگ در سینمای هالیوود است و به عنوان یک بازیگر و تهیه‌کننده اعتبار زیادی در هالیوود دارد. بعضی از به‌یاد ماندنی‌ترین نقش‌ها او در فیلم‌های فیلادلفیا، روز تمرین و فیلم “آنتون فیشر” بوده است. لبخند دنزل واشنگتن کاملا زیبا، متقارن و شناخته‌شده است.

ویل اسمیت

لبخند هالیوودی
ویل اسمیت

ویل اسمیت 48 ساله با شو تلویزیونی Fresh Prince of Bel Air مشهور شد و پس از آن نام خود را به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و رپر به جهانیان شناساند. او در فیلم‌های خشنی مانند “روز استقلال”، “مردان سیاه‌پوش” و “من اسطوره هستم” بازی کرده است اما شخصیت رومانتیک خود را در فیلم‌‌هایی مانند “به دنبال شادی” نشان داده است. فرقی نمی‌کند که در نقش‌های جدی و خشن بازی کند یا نرم و زیبا! ویل اسمیت می‌داند چگونه از لبخند خود در بهترین موقعیت‌ها استفاده کند.

کری واشنگتن

لبخند هالیوودی
کری واشنگتن

کری واشنگتن 39 ساله، ستاره‌ی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است. او با درخششی هوشمندانه‌ در سریال اسکاندال، نگاه‌‎ها را به سمت خود جلب کرد. او همچنین در فیلم‎هایی مشهوری مانند “جنگوی آزاد شده” نیز ایفای نقش کرده است. لبخند زیبای کری واشنگتن قلب‌ها را تسخیر می‌کند و به نظر نمی‌رسد رشد محبوبیت او با گذشت زمان کاسته شود. ستاره‌ی بخت او همیشه درخشان بوده است.

گابریل یونیون

لبخند هالیوودی
گابریل یونیون

لبخند زیبای گابریل یونیون 4 ساله از اولین روزهای حضور خود در سریال تلویزیونی “خانواده اهمیت دارد!” توجه بینندگان را به خود جلب کرده است. پس از این درخشش بی‌سابقه، او شروع به بازی در سریال‌های تلویزیونی و سینمایی کرد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به “10 دلیلی که من ازت متنفرم” و فیلم‌های عاشقانه‌ای مانند “تولد یک ملت” نام برد. گابریل یونیون در تمام نقش‌هایی که بازی می‌کند، علاوه بر استعداد، از زیبایی خود نیز برای تحت تاثیر قراردادن مخاطبانش استفاده می‌کند.

جولیا رابرتز

لبخند هالیوودی
جولیا رابرتز

هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که جولیا رابرتز 49 ساله، ملکه‌ی لبخند هالیوود است و زیباترین لبخند بین بازیگران آن را دارد. علاوه بر فیلم‌هایی مانند “زن زیبا” و “لبخند مونالیزا” که در اغلب صحنه‌های آن لبخند جولیا رابرتز دیده می‌شود، در فیلم‌ها و سریال‌های جدی دیگر نیز مانند “ارین بروکویچ” طرفداران او هیچ گاه از دیدن لبخند‌های زیبای او سیر نمی‌شوند. وقتی که به جولیا رابرتز فکر می‌کند، بدون شک اولین تصویری که در ذهن شما ایجاد می‌شود، لبخند زیبای رابرتز است.

در نهایت…

اگرچه ما ستاره‌های سینما را به خاطر استعداد و ظاهر جذاب آن‌ها دوست داریم، اما اگر لبخند شما به زیبای لبخندهای این بازیگران نیست، خودتان را سرزنش نکنید. تقریبا هیچ کدام از ستاره‌های سینما لبخند زیبای خود را به ارث نبرده‌اند. متخصصان ارتودنسی می‌توانند با دندان‌پزشکی زیبایی و درمان ارتودنسی، لبخندی مانند ستارگان هالیوود به شما ببخشند. داشتن لبخندی زیبا، به جز ستارگان هالیوود، حق شما نیز است. اگر در دندان‌های خود مشکل بی‌نظمی دارید یا دندان‌های شما به درستی روی هم قرار نمی‌گیرند، باید با یک متخصص ارتودنسی مشورت کنید و درمان مخصوص خودتان را دریافت کنید.

لبخند زیبا

انتخاب روش مناسب ارتودنسی وابسته به شرایط دندان‌ها و میزان تمایل شما به تغییر لبخند خودتان است. پس قبل از آغاز درمان؛ حتما با چند متخصص ارتودنسی مشورت کنید. شما می‌توانید در زمان کوتاهی لبخندی سفید و زیبا داشته باشید و مجبور به قایم‌کردن لبخند خود از دوربین‌ عکاسی نشوید!

برای آشنایی بیش‌تر با روند درمان ارتودنسی ویدئوی یک دقیقه ای روند درمان ارتودنسی و برای آشنایی با روند درمان بیماران مطب، فیلم یک دقیقه ای روند درمان مراجعان را مشاهده کنید. (با کلیک روی واژه های آبی رنگ امکان مشاهده ویدئو برای شما فراهم شده است)

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی، مقاله هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را بخوانید
برای اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌ها، زمان و انتخاب بهترین ارتودنتیست، به مقالات سایت مراجعه نمایید. برای ارتباط با ما می‌توانید از سایت، اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام اقدام کنید.

مقالات پربازدید

روند درمان ارتودنسی به چه شکل است؟