بهترین متخصص ارتودنسی: درد در ارتودنسی ثابت

میزان و زمان شروع درد: میزان درد ارتودنسی در افراد مختلف بسیار متنوع است. بلافاصله بعد از فعالسازی اپلاینس های اورتودنسی معمولا دردی وجود ندارد و معمولا چندین ساعت بعد درد ظاهر می شود.

نوع درد: درد به صورت ملایم بوده و نسبت به فشار دندان ها کاملا حساس می باشند.

طول مدت درد: معمولا درد 3 تا 4 روز طول می کشد و سپس تا فعالسازی بعدی دردی احساس نمی شود.

بیش‌ترین میزان درد: مربوط به جلسه‌ی اول درمان است و در مراجعات بعدی؛ با فعال‌سازی اپلاینس‌ها در طی چند روز اول ممکن است درد کمی احساس  شود.

راهکارهای کاهش درد:

1- جویدن آدامس به طور مکرر در طی 8 ساعت اول بعد از فعالسازی اپلاینس های ارتودنسی و قبل از شروع درد

2- استفاده از داروهای مسکن مانند ژلوفن یا استامینوفن، به صورت مقطعی و قبل از شروع درد بسیار کمک کننده است ولی از مصرف طولانی مدت این داروها اجتناب نمایید، در مورد دارو ها حتما با دکتر ارتودنسی خود مشورت کنید.

کادر درمانی مرکز، در تمامی موارد مشاور و راهنمایی ارزشمند برای شما مراجعین محترم در تبریز هستند.

برای آشنایی بیش‌تر با روند درمان ارتودنسی ویدئوی یک دقیقه ای روند درمان ارتودنسی و برای آشنایی با روند درمان بیماران مطب، فیلم یک دقیقه ای روند درمان مراجعان را مشاهده کنید. (با کلیک روی واژه های آبی رنگ امکان مشاهده ویدئو برای شما فراهم شده است)

از نقشه زیر در گوگل مپ بهترین مسیر جهت رسیدن به مطب ما را ببینید.