بهترین متخصص ارتودنسی ، بهترین ارتودنسی

امروزه به صورت عمومی پذیرفته شده است که هر فرد باید هر شش ماه یک بار تحت چک‌آپ دندانپزشکی قرار بگیرد. اما بسیاری از افراد علاوه بر این ویزیت منظم، نیازمند خدمات تخصصی ارتودنتیست برای رفع مشکلات دندانی مانند کج بودن دندان‌ها و نامنظمی آن‌ها نیز هستند. زمانی که به دنبال انتخاب ارتودنتیست مناسب خود هستید، سوالات زیر را در نظر بگیرید تا بهترین متخصص ارتودنسی را انتخاب کنید.

تجارب ارتودنتیست شما چیست؟

اطلاع از دانشگاه محل تحصیل و دوره‌های تخصصی گذرانده شده توسط ارتودنتیست فاکتور به نسبت مهمی در تصمیم‌گیری شما است اما کار کلینیکی پزشک مورد نظر اهمیت بالاتری دارد. این موضوع در خصوص درمان‌های جدید مانند ارتودنسی بدون سیم (ارتودنسی متحرک)، ارتودنسی شفاف (اینویزالاین) و ارتودنسی سرامیکی (براکت‌های رنگ دندانی) اهمیت بیش‌تری دارد. زیرا درمان‌های فوق، روش‌های علمی و تکنولوژیکی جدیدی در حوزه‌ی درمان دندان هستند و میزان تجربه‌ی ارتودنتیست‌ها در استفاده از این روش‌ها متفاوت است.

بهترین متخصص ارتودنسی

ساعت‌های کاری پزشک به چه صورت است؟

در هنگام انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی، باید به زمان‌بندی ساعت‌های کاری وی نیز توجه نمایید. با توجه به این که این درمان اغلب برای کودکان انجام می‌شود و والدین نیز در هنگام ویزیت‌های دکتر ارتودنتیست حضور دارند، این موضوع اهمیت بالایی پیدا می‌کند. برای بسیاری از والدینی که شاغل هستند، تنظیم برنامه‌ای منظم برای ویزیت‌های ارتودنتیست، یک کابوس به شمار می‌رود. ارتودنتیستی را انتخاب کنید که زمان کاری او با زمان کاری شما متناسب باشد. 

بهترین متخصص ارتودنسی
ویزیت ارتودنسی

ارتودنتیست چه انتخاب‌هایی به شما می‌دهد؟

درمان ارتودنسی منحصر به یک درمان ثابت و یکسان نیست. از ارتودنتیست خود بپرسید بهترین درمان ارتودنسی برای شما کدام است و چه انتخاب‌هایی برای درمان شما ارائه می‌دهد. ممکن است شما یا فرزندتان که تحت درمان ارتودنسی قرار می‌گیرد، مشکلاتی در استفاده از براکت‌های فلزی سنتی داشته باشد. خوشبختانه، براکت‌های سیمی تنها روش درمان نیستند و بسیاری از متخصصان براکت‌هایی به شما تجویز می‌کنند که از نظر بصری زیباتر هستند. همچنین امکان استفاده از براکت‌های پشت دندانی (براکت‌های لینگوال) نیز وجود دارد که به صورت کامل نامرئی هستند. در مجموعه ما این امکان برای شما فراهم شده که از بهترین خدمات ارتودنسی استفاده نمایید.

بهترین متخصص ارتودنسی
ارتودنسی با برکت‌های رنگ دندانی

ارتودنسی چه مدت طول خواهد کشید؟

این سوال نیز از سوالات متداولی است که مراجعان از ارتودنتیست خود می‌پرسند. مدت زمان میانگین درمان در حدود 18 ماه برای براکت‌های فلزی و 10 ماه برای ارتودنسی متحرک است. اما این زمان برای تمام افراد یکسان نیست و طول دوره‌ی درمان برای مشکلات مختلف دندانی، متفاوت است. قبل از انتخاب ارتودنتیست، طول دوره‌ی درمانی خود را  بپرسید. همچنین، باید اطلاعاتی از زمان چک‌آپ‌های منظم مورد نیاز خود داشته باشید تا بهترین ارتودنتیست را برای درمان خود انتخاب کنید.

هزینه‌ی درمان چقدر است؟

ارتودنتیست‌های مختلف، هزینه‌های درمانی مختلفی از شما دریافت می‌کنند. خجالت را کنار بگذارید و قبل از انتخاب ارتودنتیست، از پزشک مورد نظرتان درباره‌ی هزینه‌ی درمان سوال کنید. خوشبختانه، در اغلب موارد امکان پرداخت قسطی هزینه‌ درمانی وجود دارد و با توجه به گستره‌ی دوره‌ی درمانی، فشار اقتصادی چندانی متوجه شما نخواهد بود.

بهترین متخصص ارتودنسی
ارتودنسی

نگهداری نتایج درمان چگونه است؟

یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی تبحر ارتودنتیست در نگهداری نتایج درمان شما است، در غیر این صورت، مقدار زیادی از نتایجی را که به دست آورده‌اید، از دست خواهید داد.

اگر به زیباترکردن لبخند و دندان‌های خود علاقه دارید، با ما تماس بگیرید. ما بهترین شرایط درمانی را فراهم می‌کنیم و در تمامی مراحل درمان در کنار شما خواهیم بود تا بهترین نتایج درمانی را برای شما تضمین کنیم.

بهترین متخصص ارتودنسی
ارتودنسی کودکان

برای آشنایی بیش‌تر با روند درمان ارتودنسی ویدئوی یک دقیقه ای روند درمان ارتودنسی و برای آشنایی با روند درمان بیماران مطب، فیلم یک دقیقه ای روند درمان مراجعان را مشاهده کنید. (با کلیک روی واژه های آبی رنگ امکان مشاهده ویدئو برای شما فراهم شده است)

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی، مقاله هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را بخوانید
برای اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌ها، زمان و انتخاب بهترین ارتودنتیست، به مقالات سایت مراجعه نمایید. برای ارتباط با ما می‌توانید از سایت، اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام اقدام کنید.

از نقشه زیر در گوگل مپ بهترین مسیر جهت رسیدن به مطب ما را ببینید.

مقالات پربازدید

روند درمان ارتودنسی به چه شکل است؟